elizdora

Sunday, January 27, 2008

İKİ KÜÇÜK HANIMEFENDİ..


1989 yılı yaz aylarında başlamıştı arkadaşlığımız.Aynı okula gidiyor aynı mahallede oturuyorduk Didem ile.Orta okul bitip liseye geçtiğimizde tüm sınıflar dağılmıştı ,herkez listelerde orta okuldan en iyi arkadaşı ile aynı sınıfa düşüp düşmediğine bakıyordu.Didem yanıma geldi ve Nevra aynı sınıfa düşmüşüz dedi bende hımm öylemi iyi dedim ve listeye geri döndüm başka arkadaşlarımı arıyordum çünkü...Bu günü hep hatırlar ve gülerim .O gün aynı sınıfa düştüğümüz için pekte sevinmemiş görünsemde Didemle arkadaşlığımız pekiştikçe ne kadar iyi bir dost kazandığımı gördüm.Ve o günden sonra hiç ayrılmadık.Pınar ,Didem ve ben ayrılmaz bir üçlü olduk.Pınar da canım arkadaşım 1986 yılından beri beraberiz.Hemen hemen aynı senelerde evlendik üçümüzünde birer çocuğu var şimdi.Didem ve benim kızlarımız var.Pınar ın ise bir oğlu.

İnşallah onlarda anneleri gibi çok iyi dost olurlar ilerde birbirlerinden hiç vaz geçmezler.

Dün akşam Didemlerdeydik.ElizDora Derin' lere gideceğini duyduğu andan itibaren heyecanlandı zaten.Bütün akşam iki büyük arkadaş gibi bizi hiç üzmeden ve bizim keyif yapmamıza engel olmadan çok güzel oynadılar.Kan mı çekiyor derler..Sanırım onlarda bizim izimizde ilerlemeye adaylar zaten!!

Labels:

2 Comments:

Post a Comment

<< Home