elizdora

Friday, January 26, 2007

CHİCAGO

Birkaç gün önce Başak bana iki tane şarkı gönderdi.Şarkıları dinlerken birden çok eski bir dostumu yeniden bulmuşa döndüm.Çocuk gibi sevindim ,duygulandım ve dün akşam akmerkez uzelliden bir tanecik cd lerini buldum ve arabada eve dönerken son ses bağıra bağıra şarkıları söyleyerek bol gözyaşlı bir şekilde dinledim.Her şarkıda başka anı geldi aklıma en çokta Didem i andım.Onunla ezberlemiştik bu şarkıları .Lise yılları nı düşündüm ekmek elden su gölden günleri.Seneler geçmiş tam 15 sene .Ve ne kadar şanslıymışım bu hayatta ne güzel geçmiş seneler ne güzellikler gelmiş hayatıma ne güzel dostlar edinmişim.Hemde eskileri kaybetmeden.
İyi biş eş harika bir evlada sahip olmuşum.Teşekkürler chicago ; şarkılarınla yine hayatıma renk getirdin.

1 Comments:

  • Sevgili Nevra,

    Yazını okurken benim de anılarım canlandı. İlk seninle 1991 yılında tanımıştım bu grubu ve şarkılarını duyar duymaz çok sevmiştim, belki hatırlamazsın bile bana kasete çekip vermiştin. Yıllar sonra 1999 yılının agustos ayında kaset odamda rafların arasında buldum ve tekrar dinlemeye başladığım o günlerde eşimle tanıştım. Bu şarkıları dinlerken kimi düşünürsen sanırım ona aşık olmaktan başka çaren kalmıyor. Sonrası belli evlilik ve ikizler girdi hayatıma. Su an "You are the inspiration" dinlerken Chicago'ya ve beni Chicago ile tanıştıran Nevra'ya çok teşekkür ederim.

    sevgilerimle,
    Başak

    By Blogger arda&defne, at 2:42 AM  

Post a Comment

<< Home