elizdora

Tuesday, January 23, 2007




Hey gidi günler
Lise sonda sıra arkadaşımdı Başak.En stresli yılı beraber geçirdik.Sosyal derslerde kopyaları beraber çektik.Fizik kimyada beraber ağlaştıkJ ikimizde kazandık üniversiteyi ve 92 yılından beri parmakla sayılabilecek kadar az zaman buluşabildik.Ama her buluşmada filmi geriye sardık kaldığımız yerden devam ettik dostluğa.İki hafta önce yine buluştuk Başakla ,bu sefer çok farklıydı her şey çoluk çocuğa karışmıştık ikimizde. Hemde arkadaşımın birbirinden güzel ikizleri vardı.Biri kız biri erkek öyle tatlılardıki.Benim kızda yanlarında birden abla oluverdi.
Beraber dans ettiler başağın ve annesinin hazırladığı enfes bebek çorbasını içtiler,bisiklete bindiler tüm oyuncaklarıda talan ettiler.Başak teyzesi kızıma çok güzel birde müzik cd si hediye etti.evde twinkle twinkle ın çok moda olduğu bu günlerde elizdora’ya ilaç gibi geldi bu cd.
Başakçığım o gün için dostluğun için sana tekrar teşekkür ediyorum. Artık arayı fazla açmayalım en azından çocuklarımızın dostluğu öğrenmeleri için iyi örnek olmaya devam edelim arkadaşım.En kısa zamanda bizim evdeki oyuncak odasını talana bekliyorum
Hepinizi çok çok öpüyorum

1 Comments:

  • Nevracım,

    Satırlarını okurken gerçekten çok duygulandım, yaşadıklarımız dostluğumuz başka nasıl ifade edilir bilemiyorum. Bu güzel yazının üstüne sormadan edemeyeceğim Nevra senin matematik/fen sınıfında ne işin vardı? sende yazar olma potansiyeli varmış da yeni anladım. En kısa zamanda bizde oyun oynamaya geleceğiz, sende gördün kızım ablası Elizdora’ya bayıldı, hayran kaldı. Umarım benim bebişler de Elizdora gibi iyi huylu, akıllı ve güzel abla ve abi olurlar. Bebişlerimi bızdık gibi gösteren bu kıyafetler ve bizi ziyaret ettiğiniz için çok çok teşekkür ederiz. Oda talan davetiniz için emin misiniz? Zira gittiğimiz evlerin sadece odaları değil evin hali de acınası oluyor :)

    Sevgilerimle,
    Başak

    By Blogger arda&defne, at 1:49 AM  

Post a Comment

<< Home