elizdora

Wednesday, December 06, 2006

2007 YE HAZIRMIYIZ???




Bu yılbaşı ilk defa acaba yeni yıla nerede girsek sorunumuz kalmadı.2006 nın ilk ayından program elime ulaştı zaten.Nerdemiyim eczanede.Bana bu sene kocamın ve yeğenimin doğum gününde nöbet vermişlerdi birde son nöbetim ne zamanmış diye baktığımdada esas şoku yaşadım 31/aralık/2006 yılın son günü kurban bayramının ilk günü ve de pazar günü yani haftanın tatil günü.Nasıl denk gelmiş bu özel günler vede onların nöbeti bana herhalde bu işte bir hayır vardır diyerek bekliyorum.Hal böyle olunca özel olarakta süslemek gerekti eczaneyi .Euro floradan yaptık alışverişimizi cengiz ustada bir gününü ayırdı bize ve harika bir iş çıktı.Birde yılbaşı gecesi kapıda duracak noel babayı bulursak hiç eksiğimiz kalmayacak:)

1 Comments:

  • Gönüllü noel baba olmak pardon noel anne olmak isterim. daha güzel yer mi olur bundan başka yılbaşına girecek? harika olmuş vallahi.

    By Blogger Banu'nun Dünyası, at 11:04 PM  

Post a Comment

<< Home