elizdora

Friday, August 04, 2006




KUZEY GELDİ HOŞ GELDİ..

Yukarıdaki güzelliğe bir bakın bu benim son yeğenim yakışıklılar yaşışıklısı kuzey..Üç ay önce katıldı Toğaçar ailesine ailenin son prensi...Öyle topalak öyle etli butluki nereyi elleseniz elden taşıyor maşallah.Onu bir aydır görmüyordum bir ayda bile acayip fark etmiş .Birde cin cin bakıyorki bu zamane bebekleri.Ne desem anlıyo sanki. Ablası dilada tam bir abla modundaydı Elizdorayla çok güzel oynadılar .Şirketten Rıfat abi eşi ve kızları zeynepte vardı.Çok güzel bir üçlü oluşturup ördek suya daldı zil çaldııııııı derken seyretmeye değerdi doğrusu çok büyük keyif aldım.

Ben çocukken kuzenlerimle çok eğlenirdim bolca kuzenim var yaşlarımızda benzer Eliz dorada benim gibi şanslı bir çocuk kuzenleri çok ve onlar için en büyük temennim hayat boyu çok iyi anlaşıp hep birbirlerine kol kanat germeleri.

Evet kuzey bebek sende büyüyünce ablalarının evciliğinimi bozarsın yoksa onlarla oynamak için tırmalarsın bilmem ama bildiğim şey çok tatlısın Allah seni ailenden hiç ayırmasın hep sağlıklı ve mutlu ol.Tekrar hoş geldin ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home