elizdora

Thursday, December 13, 2007

MİNİK PATENCİ




Çocukken en büyük hayalimdi paten.Hıdrellezde gül ağacının altına paten çizdiğimi çok iyi hatırlıyorum.Ben senelerce paten istedim artık gönlüm geçtiğinde alındı.Alınanda hayalimdeki değildi zaten gayet rahatsız bir modeldi.Birde piyano çalma hayalim vardı senelerce sürdü babamın bahanesi evde piyano koyacak yer yok olunca oda hayal olarak kaldı.Her halde içimde kalmış olacak geçenlerde leonardini de Elizdora ya birşeyler bakarken paten gördük.Demir alalımmı diye sorduğunda hiç tereddüt etmeden alalım dedim acaba bende kayabilirmiydim??:))) Ayak numarası 32 olana kadar kayabileceğini öğrenince acı gerçeği bir kez daha anladım bu iş bana kısmet değil.


Eliz dora çok temkinli bir çocuk bir yerden bir yere adım atarken bile düşünür.Patenleri görüncede ilk olarak umduğum tepkiyi verdi istememmmmm!! Hiç ısrar etmedim tabi huyunu bildiğimden,kendisi bir kaç gün sonra buz pateni yapalımmı diye sormaya başladı.Bizim evde patenin adı buz pateni olarakta kaldı bu arada.Şimdi her akşam beş- on dakika salondaki halıyı kaldırıp paten kaymaya çalışıyoruz bende çocukluk hayalimi yaşamış oluyorum.Bakalım sırada ne var??

0 Comments:

Post a Comment

<< Home